«مدیر بازرگانی و فروش» گروه شرکتهای نصر ایرانیان منصوب شد

طی حکمی، امیرحسن شاکری به عنوان “مدیر بازرگانی و فروش” گروه شرکت های نصر ایرانیان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، در حکمی از سوی علی چاروسائی، مدیرعامل گروه شرکتهای نصر ایرانیان، امیرحسن شاکری به عنوان «مدیر بازرگانی و فروش» گروه شرکتهای نصر ایرانیان منصوب شد.

امیر حسن شاکری مدرس و مشاور ارشد مدیریت عالی کسب و کار گرایش تجارت الکترونیک و بازاریابی، سرممیز ارشد سیستم های مدیریت کیفیت و مشاور و ممیز مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات (ITSM, ISMS)، موسس و مدیر اجرایی گروه بازاریابی الکترونیکی ایران، موسس و دبیر اجرایی “بنیان تحول دیجیتال” که سابقه همکاری با چندین کمپانی معتبر در حوزه های توسعه کسب و کار، مدیریت بازاریابی و فروش، برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و مدیریت راه حل های سازمانی را دارا هستند را در کارنامه خود دارد.

شاکری همچنین در سالهای اخیر تمرکز بر توسعه راهکارهای مبتنی بر فناوری بلاکچین، مدیریت پروژه استقرار سیستم جامع منابع سازمانی، مشاوره و استقرار دفتر تحول دیجیتال سازمانی و طرح راهبردی امنیت داده سازمانی را در کارنامه خود داشته است.

وی همچنین برخوردار از یک دهه سابقه تدریس علوم مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی ارشد، DBA و MBA در سازمان مدیریت صنعتی و نیز تجربه سرپرستی تورهای تجاری-نمایشگاهی و فعالیت تجاری و مدیریت اجرایی در کشورهای امارات عربی، گرجستان و ارمنستان، هند و چین است.

در شرح این حکم بر ضرورت تعامل نزدیک و اخذ نمایندگی و تفاهم نامه از شرکتهای مطرح داخلی و خارجی تولید کننده تجهیزات و ملزومات صنعت نفت و پتروشیمی، نظارت بر قراردادهای فروش کلیه شرکتهای گروه، تقویت شرکت پترو تجارت نصر ایرانیان به طور ویژه، برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاه های مرتبط با همکاری واحد روابط عمومی، برنامه ریزی جهت کشف نیازهای صنعت پتروشیمی و ایجاد مزیت رقابتی برای گروه در تامین کالاهای مورد نیاز صنایع و بررسی ریسک اقدامات نورآورانه گروه تاکید شده است.